Psychoterapia, psychologia, terapia par i małżeństw, seksuologia oraz inne specjalności dostępne w formie stacjonarnej oraz online.
Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

Łódź

ul. Piramowicza 7 lok. 1, 90-254 Łódź

Wejście:
brama, frontowa oficyna.

Email: [email protected]
Phone: +48 690 015 002

Image Alt

FAQ

Jak zapisać się na wizytę?

Na wizytę (Konsultację) można zarejestrować się poprzez Platformę, korzystając z funkcji „Umów wizytę” (na dole strony). Można także napisać do nas wiadomość (zakładka „Kontakt”) lub zatelefonować.

Jakie usługi są w ofercie?

Prowadzimy konsultacje psychologiczne, psychoterapeutyczne oraz należące do dziedzin pokrewnych (m.in. psychodietetyka, dietetyka kliniczna czy terapia uzależnień). Oferujemy sesje indywidualne, dla par, rodzin oraz inne usługi, dopasowane do potrzeb Klienta (np., konsultacja dla par z udziałem dwojga Specjalistów, miesięczny pakiet opieki dietetycznej, wydawanie odpowiednich zaświadczeń). Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową ofertą w zakładce Usługi.

Jakie formy konsultacji są dostępne?

Oferujemy Konsultacje w formie stacjonarnej oraz zdalnej. Konsultacje stacjonarne odbywają się w naszej Placówce przy ul. Piramowicza 7 lok. 1, w Łodzi. Zdalne, natomiast, przy użyciu komunikatora „Zoom”.

Czy muszę mieć konto na „Zoomie”, żeby uczestniczyć w Konsultacji zdalnej?

Nie. Do uczestnictwa w Konsultacji zdalnej wystarczy kliknąć w link do spotkania online, przesłany w e-mailu potwierdzającym akceptację terminu.

Mam problem z komunikatorem podczas konsultacji zdalnej, co robić?

Instrukcję korzystania (dołączania do Konsultacji) z komunikatora „Zoom” publikujemy pod poniższym linkiem: Zoom.pdf.

Jak zapłacić za Konsultację?

Przy umawianiu Konsultacji poprzez Platformę, można zapłacić online, za pomocą usługi „Przelewy24”. W przypadku wyboru formy stacjonarnej, jest także możliwość płatnością gotówką lub kartą w Placówce.

Jak się z Państwem skontaktować?

Można to zrobić, kontaktując się z nami e-mailowo, na adres podany w zakładce „Kontakt” lub korzystając z zamieszczonego tam formularza kontaktu.

Jak odwołać umówioną Konsultację?

Można to zrobić telefonicznie lub poprzez e-mail. Za Konsultacje opłacone z góry Klientowi przysługuje zwrot pełnej kwoty, jeżeli odwołanie nastąpiło nie później niż na 24 godziny przed wybranym terminem (dzień i godzina). Wówczas, prosimy o przesłanie w e-mailu danych do zwrotu środków, w tym numeru konta. Za Konsultacje odwołane po upływie 24 godzin poprzedzających wybrany termin zwrot kosztów nie przysługuje. W przypadku odwołania Konsultacji jeszcze nie opłaconej, na mniej niż 24 godziny przed wybraną porą lub niestawienia się na Konsultację w ogóle, należy uiścić pełną kwotę za wybrany typ usługi. W przeciwnym razie nie będzie możliwe dalsze korzystanie z naszych usług..

Nigdy nie korzystałam/korzystałem z usług psychologa czy terapeuty. A jeżeli nie będzie mi to odpowiadało?

Przyjście na pierwszą Konsultację do niczego nie zobowiązuje. Wprawdzie opłata za czas Specjalisty nie podlega zwrotowi w przypadku niezdecydowania się na kontynuację świadczenia usług, ale Klient nigdy nie jest zobowiązany ani do regularnego pojawiania się, ani do pozostania przy wybranym przy pierwszej wizycie Specjaliście.

Chciałbym/chciałabym dowiedzieć się więcej o Państwa ofercie, ale krępuję się podać swoje dane kontaktowe.

W przypadku kontaktu e-mailowego lub telefonicznego, dotyczącego tylko pytań o szczegóły naszej oferty, dane osób kontaktujących się z nami nie są zapisywane, ani używane w żadnym innym celu niż udzielenie odpowiedzi na zadane pytanie.

Czy muszę podać prawdziwe dane przy zapisaniu się na wizytę?

Tak, należy podać prawdziwe dane. Wprawdzie nie jesteśmy służbą państwową, uprawnioną do weryfikacji prawdziwości przekazanych danych osobowych, ale możemy nie zgodzić się na rejestrację osoby, której informacje osobowe wydają nam się niekompletne lub fałszywe. Poza tym, w przypadku ewentualnej reklamacji lub potrzeby kontaktu w późniejszym czasie, podanie fałszywych danych mogłoby uniemożliwić Klientowi dochodzenie swoich praw.

Czy muszę podpisywać umowę, żeby korzystać z Państwa usług?

Zapisy realizowane przez Platformę wymagają zawarcia umowy na odległość, poprzez zaznaczenie okienka o akceptacji Regulaminu świadczenia usług, w formularzu płatności. Jest to równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług. Jeżeli Konsultacje mają być prowadzone zdalnie, mowa o umowie o świadczenie usług drogą elektroniczną. W przypadku Konsultacji stacjonarnych, umawianych w Placówce (osobiście, e-mailowo lub telefonicznie), Klient może poprosić o formularz umowy o świadczenie usług i wypełnić go, zachowując kopię dla siebie. Co do zasady, przyjmujemy jednak, że umowy zawierane osobiście są wiążące na mocy ustnej deklaracji, co także jest zgodne z prawem krajowym.

Czy osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Państwa usług?

Tak. W takim przypadku należy zgłosić się na pierwszą Konsultację z opiekunem ustawowym (np. rodzicem) i sporządzić odpowiednią zgodę. Kolejne wizyty mogą się już odbywać bez udziału opiekuna.

Co w przypadku, gdy zachoruję lub z innych przyczyn nie będzie możliwe moje osobiste uczestnictwo w Konsultacji stacjonarnej? Czy można jednorazowo przeprowadzić ją w formie zdalnej?

Tak. W takim przypadku należy poinformować nas o tym z wyprzedzeniem przynajmniej jednego dnia.

Czy współpracują z Państwem Specjaliści mający doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi?

Tak, współpracuje z nami kilka takich osób. Mają doświadczenie w pracy z Klientami dotkniętymi różnymi rodzajami i stopniami niepełnosprawności. W takich przypadkach proponujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszą Poradnią – pomożemy w wyborze odpowiedniej osoby.

Jakie osoby Państwo zatrudniają?

Współpracują z nami zarówno psychoterapeuci, psychologowie różnych specjalności jak i specjaliści dziedzin pokrewnych, takich jak dietetyka, seksuologia czy resocjalizacja. Profile wszystkich naszych Specjalistów można znaleźć w zakładce „Specjaliści”.

StrefaPsychoterapia_obrazek_faq
Strefa Psychoterapia

Nasze nowoczesne podejście do Klienta sprawia, że terapia jest łatwiejsza niż kiedykolwiek.

Wygoda i bezpieczeństwo

Zapewniamy bezpieczny kontakt Klienta ze Specjalistą, poprzez naszą Platformę internetową oraz w przystosowanych do tego gabinetach, w naszej Placówce stacjonarnej.